Kariéra

Replenishment Specialist

Je pro vás důležité mít jistý a dobrý příjem každý měsíc? Chcete šéfa, který si vás a vašich názorů bude vážit? Nebojíte se fyzické práce? Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. hledá kolegy pro svá distribuční centra zajišťující logistiku pro prodejny Albert.

Co bude vaší náplní práce?

• zabezpečení optimálního stavu zásob
• vyjednávání s dodavateli v rámci uzavřených smluv
• zajišťování promocí ve spolupráci s komerčním oddělením centrály společnosti
• minimalizace množství ohrožených zásob
• komunikace s centrálou společnosti, distribučními centry a prodejnami
• práce s PC - vkládání a aktualizace dat, tvorba analýz a příprava reportů

Co od vás očekáváme?

• SŠ s maturitou
• dobrá znalost práce s PC (Excel)
• výborné komunikační a organizační schopnosti
• schopnost samostatného logického myšlení a rozhodování
• ochota přijmout zodpovědnost, odolnost vůči stresu
• komunikativní znalost AJ
• časová flexibilita

Co vám nabízíme?

• Individuální přístup k Vaší profesní kariéře
• Obohacení Vašich dosavadních zkušeností o mezinárodní know-how
• Velmi příjemné a moderní pracovní prostředí mezinárodní společnosti
• Jednosměnný provoz

Přispějte i Vy k tomu, aby se Ahold stal nejlepší a nejúspěšnější maloobchodní společností na světě.

Informace o pozici

Místo pracoviště

V Honech 500, 250 67  Klecany-Klecany, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Mzda

29700-31000 Kč/měsíc

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

AHOLD Czech Republic, a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

AHOLD Czech Republic, a.s.
Dagmar Zemanová
Klecany 500
250 67  Klecany-Klecany
Česká republika
Telefon: 286 002 773