Kariéra

Styčný důstojník/důstojnice týmu (Vedoucí týmu)

Zajimá Vás obchod? Chcete dělat práci, která není stejná každý den? Je pro Vás důležitá jistota a pravidelný příjem? Rádi vidíte výsledek své práce hned? Tak právě pro Vás máme nabídku volných pracovních míst:

Vedoucí týmu

Pro prodejnu Albert hypermarket, hledáme vhodné uchazeče na pozici Vedoucí týmu.

Jak bude vypadat tvůj pracovní den?

  • Zaměstnáme tvé ruce i tvou mysl – budeš zodpovědný za svěřený úsek a současně budeš

pracovat se svými lidmi na prodejně.

  • Svůj úsek budeš mít pod palcem od A do Z – plánuješ směny svému týmu, objednáš zboží,

zkontroluješ záruky, doplníš úsek, řešíš inventury, znáš výsledky svého úseku i své prodejny.

  • Když není manažer v práci, jsi to ty, kdo řídí celou prodejnu.

Na naší prodejně se budeš cítit skvěle, pokud:

  • Chceš pracovat v kolektivu příjemných kolegů.
  • Rád odvádíš svou práci dobře.
  • Jsi zodpovědný a pracovitý.
  • Rád komunikuješ se zákazníkem.

Co ti za tvou práci nabízíme?

  • Stravenky jsou u nás samozřejmostí.
  • Jistotu smlouvy na dobu neurčitou.
  • Odměnu za týmové výsledky až 1200Kč měsíčně.
  • Příspěvek na dopravu až 650Kč měsíčně.
  • Věrné zaměstnance odměňujeme dovolenou navíc.
  • Od 1. dne u nás může volat levněji ty, i tví přátelé.
  • Vyber si plný nebo zkrácený úvazek.
  • Pomůžeme ti vyšvihnout se na vyšší pozici, třeba až na manažera vlastní prodejny.

Přispějte i Vy k tomu, aby se Ahold stal nejlepší a nejúspěšnější maloobchodní společností na světě.

Informace o pozici

Místo pracoviště

České Budějovice

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

AHOLD Czech Republic, a.s.

Kontakt

AHOLD Czech Republic, a.s.
Kristýna Žaloudková
Radlická 117
158 00  Praha-Praha 5
Česká republika