V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu.

Je to práce, která dává smysl!

Naši lidé

Senior picker a trenér

Mám na starost vychystávání objednávek, zaškolování nových pracovníků, příjem a doplňování zboží, kontrolu objednávek pro zákazníky a občas zastupuji Warehouse Team Leadera. Moje práce je každý den jiná a zábavná.

Chci připravovat nákupy

Kurýr

Rozvážím objednávky našim zákazníkům, kteří si objednají nákup po internetu. Každý den mi při kontaktu s lidmi pomáhá dobrá nálada.

Chci rozvážet nákupy

Flow & Slotting Specialist

Během studia logistiky na vysoké škole jsem se rozhodla, že bych chtěla teorii uplatnit více v praxi. Proto jsem s velkou radostí nastoupila v Albertu do oddělení Albert online.

Chci pracovat jako specialista

Delivery Team Leader

Mam na starosti celý proces dopravy doručení nákupu od objednání v naší aplikaci až po doručení k zákazníkovi. Součástí mé práce je i implementace a nastavování nových systémů a procesů spojených s dopravou.

Chci vést tým

Proč k nám

  • Přátelské prostředí

  • Týmovost

  • Karierní růst

  • Férový šéf

  • Příspěvek
    na dopravu

  • Multisport
    karta

  • Penzijní
    příspěvek

  • Stravenky

  • Rekondiční
    volno

  • Odměny při pracovním výročí

  • Levnější volání
    do sítě O2

  • Dotované stravování

Další benefity

V roce 2008 jsem nastoupil jako brigádník na pokladnu na prodejně. Prošel jsem si různé pozice a v srpnu 2014 jsem se stal Team Leaderem. V září 2018 jsem byl osloven, jestli bych se nechtěl zúčastnit Albert akademie a zkusit pozici Manažera prodejny a v listopadu 2020 jsem dostal nabídku stát se členem týmu Albert online a být Transport Supervisorem. Náš projekt se rozvíjí dále a mojí novou je Fleet coordinator. Máme zde parádní tým lidí, ale také jistotu, že za námi stojí někdo, kdo nám vždy pomůže.

Michal Varmuža Fleet Coordinator

Mojí odpovědností je zajištění hladkého chodu směny a zodpovídám za to, aby můj tým Vychystávačů připravil veškeré objednávky správně, kompletně a včas pro našeho zákazníka. Začínal jsem jako prodavač specialista v úseku nápojů na supermarketu a na stávající pozici jsem se dostal hlavně díky tomu, že mám rád výzvy a nebojím se zkoušet nové věci.

Jiří Číhal Warehouse Team Leader

Do Albertu jsem nastoupila na pozici ,,Senior Picker a trenér“ a postupem času jsem se díky silné píli, ambicím a dobře odvedené práci dostala na pozici Koordinátorky dopravy. Náplní mé práce je převážně plánování tras pro řidiče, vytváření podkladů nezbytných k jejich práci, dohled při konsolidaci objednávek, které se následně nakládají na naše auta a poté již putují k našim zákazníkům. Poté jsem řidičům k dispozici jako podpora po celý čas jejich jízdy. Do tohoto zaměstnání nastupovala s myšlenkou, že je to jen dočasná brigáda a časem si najdu něco jiného, ale opak se stal pravdou a tato práce se mi velmi zalíbila.

Adriana Hlávková Delivery Supervisor

Mám ráda výzvy a nebojím se odpovědnosti. Původně jsem pracovala na distribučním centru na pozici Pickera a teď jsem se posunula na pozici HSC Administrátora na nové Home Shop Centrum.

Hana Chytilová HSC administrator

Čerstvá nabídka volných pozic