Kariéra

Administrátor/ka dopravy

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Práce na PC: oprava rozdílů ve vychystávání, potvrzování objednávek v systému
  • Zadávání dat o provedených přepravách do systému
  • Tisk, kompletace a kontrola dodacích expedičních dokumentů
  • Spolupráce se skladem, oddělením dopravy a s řidiči
  • Komunikace s prodejnami
  • Fakturace a zajištění odpovídající přepravní dokumentace pro dopravce
  • Aktualizace denního plánu dopravy a předávání informací o změnách

POŽADUJEME:

  • SOU nebo SŠ
  • Základní znalost práce na PC (Windows, MS Office)
  • Pečlivost a samostatnost
  • Komunikační schopnosti
  • Časovou flexibilitu (dvousměnný provoz ve 12ti hod. směnách - krátký, dlouhý týden)

NABÍZÍME:

  • Zázemí mezinárodní, dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Možnost vzdělávání a dalšího profesního růstu
  • Velmi příjemné a moderní pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení, včetně systému bonusů
  • Stravenky/příspěvek na stravování, dny dovolené navíc, příspěvek na dopravu, příspěvek zaměstnavatele na doplňkové penzijní spoření, kartu MultiSport s příspěvkem zaměstnavatele, slevu na nákup zboží v našich prodejnách, zvýhodněný tarif zaměstnaneckého volání, slevy na zájezdy s CK, odměny k pracovnímu jubileu.

Přispějte i Vy k tomu, aby se Ahold stal nejlepší a nejúspěšnější maloobchodní společností na světě.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Olomouc-Nemilany

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

AHOLD Czech Republic, a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

AHOLD Czech Republic, a.s.
Eliška Synková
Nemilany 301
783 01  Olomouc
Česká republika
Telefon: 602 520 114