Kariéra

Administrátor příjmu

Pracovní náplň:

  • Příprava dokladů pro fyzický příjem, zapisování dodavatelů, předávání dokladů řidičům dodavatelů
  • Kompletace externích dodacích listů s interními příjemkami, případně opravy
  • Komunikace s řidiči dodavatelů a s dodavateli
  • Vkládání dat do systému a do systému evidence dodavatelů

Požadujeme:

  • SŠ bez maturity
  • základní znalost PC (Excel, Word)
  • komunikační schopnosti
  • ochota učit se
  • pečlivost, samostatnost
  • časová flexibilita
  • ochota pracovat ve 12-hodinových směnnách (denní/noční)

Nabízíme:

  • zázemí velké mezinárodní společnosti
  • možnost profesního růstu
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • zajímavou a pestrou práci
  • zaměstnanecké výhody
  • z vybraných lokalit zajištěna doprava firemním autobusem

V případě zaslání mých osobních údajů společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. v platném znění výslovně souhlasím s jejich zpracováním a uchováním. Tyto údaje poskytuji výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na jeden rok od jejich zaslání.

Informace o pozici

Místo pracoviště

V Honech 500, 250 67  Klecany-Klecany, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na dopravu, závodní stravování, příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Požadované vzdělání

Odborné vyučení bez maturity

Zadavatel

AHOLD Czech Republic, a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

AHOLD Czech Republic, a.s.
Dagmar Zemanová
Klecany 500
250 67  Klecany-Klecany
Česká republika
Telefon: 286 002 773